استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

میانگین حقوق پذیرشگر و رزرویشن

متوسط حقوق ماهانه برای کارمند فرانت آفیس یا رزرویشن و پذیرشگر در ایران بسته به سابقه فعالیت فرد متفاوت است. اگر فرد مورد نظر سابقه فعالیت و انجام کار در پست مورد نظر را داشته باشد، قطعاً نسبت به فرد آماتور و غیر حرفه‌ای دستمزد بیشتری دریافت می‌کند. اگر بخواهیم که میانگین متوسطی برای هر کارمند پذیرش در نظر بگیریم، بسته به سابقه کار و مهارت‌های خاص فرد متغیر است. توجه داشته باشید که حقوق درج شده در آگهی های استخدام پذیرشگر هتل در تهران و استانهای دیگر هم با توجه به موقعیت مکانی متفاوت خواهد بود.


البته حقوق کارمندان پذیرشگر در خارج از ایران بسته به موقعیت مکانی، برند سازمان و وظایف مورد انتظار در ساعت متغیر است. کارمندان رزرویشن و پذیرشگر که برای یک سازمانی بزرگتر با تعداد مراجعان بیشتر کار می‌کنند، دستمزد بیشتری نسبت به کارمندان سازمان کوچکتر دارند. مثلا دستمزد کارمندان پذیرش در هتل های زنجیره ای و ستاره دار نسبت به کارمندان پذیرش هتل های معمولی بسیار بیشتر است و حتی گاها در بازه سه الی چهار برابر متغیر است.

منبع: مجله ایران استخدام 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی