استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

مهمترین تفاوت ویزیتور و بازاریاب این است که ویزیتور اغلب کار ملاقات با مشتریان را بر عهده دارد. اما بازاریاب فردی است که مسئول ایجاد یک زنجیره ارتباطی بین مشتری و محصول یا خدمات ارائه شده توسط شرکت است. این مشارکت در جهت عرضه یا تبلیغ مناسب محصول برای دعوت به فروش به دست می‌آید. بنابراین می‌توان گفت بزرگترین تفاوت ویزیتور و بازاریاب این است که ویزیتور هیچ نقشی در قیمت‌گذاری کالاها ندارد و بزرگترین مسئولیت او ترغیب مشتری‌ها به خرید و پیدا کردن استراتژی‌های ترغیب است. با این حال برخی از شرکت‌ها و کارفرمایان، تفاوتی میان ویزیتور و بازاریاب قائل نیستند.

جهت مشاهده آگهی های استخدام بازاریاب در سراسر کشور کلیک نمایید.

وظایف ویزیتور چیست؟

یک ویزیتور وظایفی کارهایی چون دیدار با مشتریان و برنامه‌ریزی جهت مسائل مربوط به دیدار مانند تعیین جلسه و زمان آن، ایجاد شبکه ارتباطی با مشتریان و تعیین استراتژی‌های ارتباطی، تعیین اهداف فروش و نظارت بر اهداف و نیز ترغیب مشتریان به خرید کالاها و پیدا کردن راه‌های مناسب جهت تشویق آنان به خرید دانست.

وظایف بازاریاب چیست؟

بازاریاب‌ها معمولا روند بازار را رصد می‌کنند، کمپین‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کنند، استراتژی‌های قیمت گذاری و استراتژی های هدف گذاری را بر اساس داده‌های جمعیتی توسعه می‌دهند و با شرکت همکاری می‌کنند تا آگاهی بیشتری از آنچه ارائه می‌دهند ایجاد کنند.

جهت مشاهده آگهی های استخدام ویزیتور در تهران و سایر استان های کشور کلیک نمایید.

منبع: بررسی حقوق و درآمد ویزیتور و بازاریاب

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی