استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

هر کسب و کاری نیاز به مدیریت دارد. نظارت و مدیریتی که کسب و کار را به هدف و مقصد مورد نظرش برسد. اینجاست که رشته بازاریابی وارد میدان می‌شود. از گذشته تا به امروز بازاریابی اهمیت بسیاری داشته و دارد. فقط اینکه شکل‌های انجام آن متفاوت شده‌اند. تعداد بالای آگهی های استخدام بازاراب منتشر شده در سایت ایران استخدام نشان از اهمیت این حرفه در کسب و کارهای امروزی دارد. در ادامه با اهداف رشته بازاریابی در عصر جدید آشنا خواهیم شد.

هدف رشته بازاریابی چیست؟

هدف از رشته بازاریابی تحقیق، مطالعه و آنالیز رفتار مشتریان در بازه‌های زمانی مشخص، انجام نظرسنجی‌ها، مطالعه عادات خرید کاربران در خریدهای آنلاین و … است. یا بهتر است بگوییم که کاربران و مشتریان کسب و کار کجا، چه زمانی و چگونه می‌خواهند با کسب و کار در ارتباط باشند، خرید کنند یا کالاها و خدمات را مورد بررسی قرار دهند؟

هدف بازاریابی چیست؟

هدف از بازاریابی این است که مردم را نسبت به یک شرکت یا کسب و کار علاقه‌مند کند. این اتفاق تنها به وسیله تحلیل و درک خواسته‌های مشتریان محقق می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که بازاریابی به جنبه‌های مختلف یک کسب و کار مرتبط می‌شود. از توسعه محصول یا خدمات گرفته تا روش‌های توزیع، فروش و تبلیغات.

منبع: مجله ایران استخدام

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی