استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

دفترچه آزمون استخدام دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش در سال 1402 منتشر شد. ثبت‌نام در این آزمون از تاریخ 27 خرداد ماه آغاز و مهلت ثبت نام تا تاریخ 3 تیرماه تمدید شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران استخدام و با مطالعه مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه‌ها جهت ثبت‌نام اقدام نمایند. (مشاهده شرایط و ثبت نام)

بخشی از شرایط عمومی و اختصاصی

  1. حداقل 20 سال و حداکثر 40 سال تمام برای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس.
  2. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  3. هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر یک شغل محل می‌باشد.

منابع و مواد آزمون

مواد آزمون ستخدامی آموزش و پرورش در حیطه‌های عمومی و اختصاصی برای همه رشته‌ها یکسان می‌باشد.

  • حیطه عمومی: معارف و اندیشه‌های اسلامی و انقلابی، تاریخ و فرهنگ تمدن، تعلیم و تربیت اسلامی، دانش سیاسی اجتماعی و حقوق اساسی، توانایی‌های عمومی و ذهنی
  • حیطه اختصاصی: اسناد و قوانین بالا دستی آموزش و پرورش، روش ها و فنون تدریس، روانشناسی تربیتی، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی در شغل تربیت بدن به جای روش‌ها و فنون تدریس ماده امتحانی حیطه اختصاصی، روش تدریس تربیت بدنی خواهد بود. (منبع امتحانی کتاب راهنمای معلم تربیت بدنی دوره متوسطه اول و دوم است)
  • حیطه تخصصی: منابع تخصصی متناسب با رشته‌های شغلی در دفترچه راهنما ذکر گردیده است.

جهت مشاهده منابع و مواد آزمون استخدام دبیری و هنرآموز کلیک نمایید.

راهنمای کسب آمادگی در آزمون

با توجه به معرفی مواد آزمون عمومی و اختصاصی توسط سازمان سنجش، ایران استخدام بسته‌های آموزشی را به ترتیب زیر آماده نموده است:

راهنمای شرکت در آزمون

 تعداد سوالات امتحان حیطه عمومی 100 سوال چهار گزینه‌‌ای و با یک سوم نمره منفی

سوالات حیطه اختصاصی و تخصصی در امتحان مشترک فراگیر (آزمون کتبی) و به صورت چهار گزینه‌‌ای با احتساب یک سوم نمره منفی به ترتیب 60 (برای حیطه اختصاصی) و 50 تا 75 (برای حیطه تخصصی) خواهد بود.

  • زمان برگزاری آزمون: روز پنجشنبه تاریخ 1402/05/12 
  • زمان اعلام نتایج آزمون کتبی: حداکثر تا 26 مرداد 1402
  • نتایج آزمون 3 برابر ظرفیت اعلام می‌شود.

**مهم**

شرکت کنندگان آزمون آموزگار ابتدایی، در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند در این آزمون نیز می‌توانند شرکت نمایند. اما این افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون آموزگار ابتدایی چنانچه در ردیف معرفی شدگان چند برابر این آزمون باشند، از فرابند آزمون حذف خواهند شد و استخدام آنان صرفاً برای آموزگارابتدایی صورت خواهد گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی