استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن ایران استخدام را چگونه نصب کنیم؟

تمامی کارجویان و کارفرمایان برای استفاده از خدمات رایگان اپلیکیشن ایران استخدام باید پس از دانلود و نصب آن از طریق سایت ایران استخدام و یا سایر وب سایت‌ها مانند کافه بازار، گوگل پلی و ... با وارد کردن اطلاعات خود، در آن عضو شوند. برای عضویت در این اپلیکیشن اطلاعاتی از قبیل استان، شغل مورد نظر و رشته تحصیلی الزامی بوده و وارد کردن ایمیل اختیاری می‌باشد.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن کاریابی ایران استخدام

پس از وارد کردن اطلاعات پیامی با محتوای تمایل به دریافت نوتیفیکیشن آگهی های مرتبط با اطلاعات وارد شده، ظاهر می‌شود که برای یافتن هر چه سریع‌تر شغل مورد نظرتان بهتر است که این گزینه را فعال کنید.

پس از این مراحل شما وارد اپلیکیشن ایران استخدام خواهید شد و در این اپلیکیشن می‌توانید از تمامی خدماتی که در مطالب بالا بدان اشاره شد، استفاده نمایید.

در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن شما با هشت دسته بندی روبرو هستید که می‌توانید با وارد شدن به هر کدام از امکانات مربوط به صفحه به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید. به عنوان مثال با وارد کردن نام استان در قسمت استان آگهی های استخدام تهران یا سایر استانهای مورد نیاز خود را مشاهده نمایید. یا با وارد شدن به دسته بندی علاقه مندی‌ها، می‌توانید آگهی‌هایی که قبلاً ذخیره کرده بودید را مشاهده کنید.

در بخش بانک این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی از تمامی استخدام‌های بانک‌های دولتی و خصوصی کشور مطلع شده و اقدامات لازم برای استخدام در آن‌ها را انجام دهید. علاوه بر آن، در بخش سراسری نیز می‌توانید آگهی‌های استخدام شرکت‌های دولتی و خصوصی را مشاهده کنید.

منبع: سافت گذر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی