استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

حقوق کارشناس کنترل پروژه

عوامل بسیار زیادی بر میزان حقوق یک مدیر کنترل پروژه تأثیرگذار است و تعیین‌ کننده جایگاه فرد می‌باشد. اکنون به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

  • مسئولیت‌های جانبی:

گاهی یک شرکت شما را صرفا برای انجام یک پروژه و به صورت موقت استخدام می‌کند. گاهی هم ممکن است شما به عنوان مدیر پروژه به تیم یک شرکت اضافه شده و در پروژه‌های مختلف به کار گرفته شوید. اماگاهی چندین مسئولیت در کنار مدیریت پروژه به شما سپرده می‌شود که این امر بر روی حفوف و درآمد شما تاثیرخواهد داشت.

مطلب مرتبط: مصاحبه استخدام کارشناس کنترل پروژه

  • پست و موقعیت شغلی:

هر سازمان سلسله مراتب خاص خود را دارد. در بسیاری از سازمان‌ها اگر در کار خود تجربه و موفقیت بیشتری پیدا کنید، به تدریج پیشرفت کرده و جایگاه شغلی بهتری پیدا خواهید کرد و این ترفیع موجب افزایش حقوق شما خواهد شد.

سخن پایانی

توجه به این نکته هم ضروری است که میزان حقوق و دستمزد به موقعیت مکانی شرکتی که در آن مشغول به کار هستید هم بی ارتباط نیست.

برای مقایسه میزان حقوق و دستمزد کارشناس کنترل پروژه در شهرهای مختلف می توانید آگهی های استخدام کارشناس کنترل پروژه در تهران و سایر استانها را در کاریابی ایران استخدام بررسی نمایید.

منبع: بررسی بازارکار و حقوق کارشناس کنترل پروژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی