استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

مهارت های یک حسابدار کدامند؟

یک فرد برای این‌که بتواند به عنوان حسابدار وظایف خود را به درستی انجام دهد، باید علاوه بر گذراندن دوره‌های آموزشی و کارآموزی، از مهارت‌های فردی نیز برخوردار باشد.

در ادامه به چند مورد از مهارت های حسابدار اشاره میکنیم:

  • برخورداری از مهارت مدیریت کردن زمان

مدیریت زمان یکی دیگر از مهارت‌های موردنیاز است که برای بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها اهمیت بالایی دارد. در واقع یک حسابدار با برخورداری از این مهارت باید بتواند گزارش‌های مربوط به امور مالی خود را در زمان معین به بخش مربوطه ارائه دهد.

با توجه به‌این‌که یک حسابدار، ممکن است در طول روز وظایف متعددی را انجام دهد، برخورداری از این مهارت باعث می‌شود که با مدیریت درست زمان، بتواند تمام امور را به درستی و در زمان خود انجام دهد.

مطلب مرتبط: صفر تا صد شغل حسابداری

  • داشتن مهارت های مربوط به تکنولوژی و حسابداری

یک فارغ‌التحصیل رشته حسابداری، اقتصاد یا هر رشته‌ی مرتبط دیگری، زمانی می‌تواند در استخدام رشته حسابداری موفق عمل کند که از مهارت‌های مختلف مربوط به علم کامپیوتر، تایپ و انواع سیستم‌های دیجیتال برخوردار باشد.

یک حسابدار باید مهارت کار کردن با سیستم‌های کامپیوتری و انواع نرم‌افزارهای مربوط به آن را داشته باشد. تسلط بر نرم‌افزارهای مربوط به امور حسابداری و مالی نیز نقش موثری در موفقیت فرد خواهد داشت.

منبع: هفته نامه تجارت فردا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی