استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

مهارت های مورد نیاز برای کارمند اداری

به‌دلیل استفاده گسترده از کامپیوتر در اکثر بخش‌های اداری سازمان‌ها، مهم‌ترین مهارت‌هایی که یک کارمند اداری باید داشته باشد مهارت‌های نرم‌افزاری و کار با کامپیوتر است.

کار با برنامه‌های مایکروسافت آفیس و اینترنت اهمیت زیادی دارند. همچنین، بسته به وظایفی که دارند ممکن است لازم باشد که با مهارت‌های حسابداری، اصول اقتصادی و ریاضیات نیز آشنایی داشته باشند.


در کنار آنها سایر مهارت‌ها مثل آشنایی با روش نگارش نامه‌های اداری، گزارش‌نویسی و بایگانی و نیز داشتن مهارت‌های ارتباطی موثر برای ارتباط با مشتریان و سایر همکاران اهمیت زیادی دارد.

مطلب مرتبط: شرح وظایف کارشناس ارتباط با مشتری

یک کارمند اداری باید مهارت مدیریت زمان، توجه به جزییات، انعطاف و سازگاری با شرایط، مهارت‌های گفتاری و نوشتاری را نیز داشته باشند.

سخن پایانی
شما نیز اگر از مهارت های بالا برخوردار هستیدو قصد ورود به شغل کارمند اداری را دارید می توانید به عنوان کارجو وارد سایت ایران استخدام شوید و با استفاده از سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام، رزومه ای حرفه ای برای خود بسازید و از این طریق اطلاعات شخصی و مهارت های خود را برای کارفرمایان ارسال نمایید.

منبع: شرح شغل کارمند اداری و بررسی بازار کار آن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی