استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

چه راه هایی برای افزایش تمرکز در کار مناسب است؟

 

سعی کنید بهترین راهکارها را باتوجه به شخصیت و ساختار خود و همچنین باتوجه به شرایط کاریتان انتخاب کرده و با تمرین روی آن‌ها تمرکز خود را در محیط کار خود افزایش دهید.

مطلب مرتبط: راه های افزایش تمرکز در کار

فراموش نکنید که برای تاثیرگذاری تمامی راهکارهای ارائه شده باید مدتی آن‌ها را مکررا تکرار و تمرین کنید تا بتوانید نتیجه مطلوبی بگیرید.

  • وظایفی که دوست ندارید را قبل از همه انجام دهید:

سعی کنید کارهایی که انجام آن‌ها برای شما سخت است و یا آن را دوست ندارید را قبل از تمامی کارهایتان انجام دهید. این کار باعث دو نتیجه خوب برای شما خواهد شد. علاوه‌بر اینکه می‌توانید آن وظیفه را با انرژی بیشتر و بدون احساس خستگی انجام دهید، بعد از به اتمام رسیدن آن مغز شما از بابت انجام یک کار سخت راحت شده و در نتیجه عملکرد بهتری نیز برای باقی کارها خواهد داشت.

  • لوازم و تجهیزات مناسب کارتان فراهم کنید:

صندلی راحت، زیرپایی، میز مناسب، سیستم قوی، ماوس خوش‌دست، کیبورد سالم و بسیاری لوازم اختصاصی دیگر که برای کارهای مختلف نیاز است باید برای شما به بهترین شکل فراهم باشد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها کارهای خود را به راحتی و به بهترین حالت ممکن انجام دهید.

شاید برای شما مفید باشد: ارگونومی چیست؟ نحوه رعایت آن در محیط کار

سخن پایانی

توجه کنید که هرکدام از راهکارهای گفته شده ممکن است برای برخی افراد کارآمد نباشد. مثلا افرادی که با نوشیدن قهوه تپش قلب می‌گیرند نباید از قهوه برای افزایش تمرکز در محیط کار استفاده کنند چراکه بیشتر باعث بد شدن حال آن‌ها شده و باعث می‌شود از کارهای خود عقب بمانند.

منبع: بلاگ ایران استخدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی