استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

پیشرفت شغلی بانوان

از آنجایی‌که کم‌وبیش در دوران گوناگون، زنان پابه‌پای مردان در جامعه به ایفای نقش می‌پرداختند لازم است بخشی از نگارش این مقاله را به پیشرفت شغلی آنها اختصاص دهیم.

باوجود اینکه در دهه‌های اخیر شمار زنانی که در جستجوی پست‌های مدیریتی و رده‌های بالای سازمانی بوده‌اند، افزایش یافته است، ولی همچنان نسبت حضور زنان شاغل در رده‌های سازمانی بالا در اقلیت است و با تمام حرفه‌ای عمل کردن و شایستگی‌هایشان، چندان به سطوح بالای قدرت در سازمان‌ها دست نیافته‌اند.

شما می توانید آگهی های استخدام خانم را در کاریابی مجازی ایران استخدام مشاهده نمایید.

راز موفقیت بانوان در شغل

اما ارائه‌ی چنین آمارهایی به این معنا نیست که زنان امید خود را از دست بدهند. درادامه چند راز موفقیت را بیان می‌کنیم که هرزنی باید بداند:

  • داشتن اعتمادبه‌نفس برای زنان یکی‌ از عوامل مهم در کار است. گاهی ترس از شکست و ضعیف پنداشتن خود، باعث می‌شود توانمندی‌های خود را دست کم بگیرید. اما باید این نکته را بدانید که هنگام استخدام مدیران وظایفی را پیشنهاد می‌دهند که ظرفیت انجام آن را در فرد می‌بینند.
  • در محیط کار به بازخوردها توجه کنید. هرچند نیاز نیست در برابر هر بازخورد منفی، تغییری در روند کار خود ایجاد کنید. همچنین باید موفقیت‌های خود را بپذیرید زیرا افرادی که عمیقاً باور می‌کنند از عهده‌ی کاری برمی‌آیند به موفقیت می‌رسند.

  • نباید نگران چیزهایی باشید که روحیه‌یتان را خراب می‌کند. باید احساس گناه و نگرانی‌های بی‌جا را رها کنید و تمرکز خود را بر توانمندی‌ها و نگرش مثبت خود بگذارید.
  • به کلیشه‌ها اهمیت ندهید. هیچ‌گاه تسلیم نشوید. سعی کنید به‌طور مستقیم سؤال کنید.

نتیجه گیری

به‌جای آنکه از به دنبال راهی برای گرفتن ترفیع باشید، مستقیم بپرسید: به‌ نظر شما چطور می‌توانم به مرحله‌ی بالاتری برسم؟

منبع: بلاگ ایران استخدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی