استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

افسردگی شغلی

دلایل زیادی برای ابتلا به افسردگی شغلی وجود دارد، دلایلی که شاید فکرش را هم نمی‌کنید. بهتر است در مورد علت ابتلا به افسردگی شغلی، افسردگی کارمندان، علایم فرسودگی شغلی، عوارض فرسودگی شغلی، پیشگیری و درمان افسردگی شغلی و چگونگی تشخیص ابتلا به آن از طریق تست افسردگی شغلی و… بیشتر بدانید.

مطلب مرتبط: علایم و نشانه های افسردگی شغلی چیست؟

علائم استرس در مقابل افسردگی شغلی

  • در استرس انرژ‌ی کم شده و تقریباً از بین می‌رود، اما می‌توان آن را تجدید کرد، در حالی که در فرسودگی شغلی انگیزه و آرمان و‌ امیدها از بین می‌رود.
  • در استرس آسیب‌های اولیه فیزیکی ایجاد می‌شود، در حالیکه در فرسودگی شغلی جدایی کامل از کار صورت گرفته و افسردگی صرف احساس می‌شود.

  • شرایط استرس‌زا ممکن است به مرگ ناگهانی و سکته قلبی یا مغزی بیانجامد، در حالیکه افسردگی شغل به انسان مرگ تدریجی داده و زندگی پر از رنجی را باعث می‌شود.

نتیجه گیری

در این شرایط باید برای خودتان کاری انجام دهید. علاوه بر انجام راهکارهای درمانی ارائه شده در سایت ایران استخدام، تغییر شغل، ساخت رزومه جدید و استخدام شدن در شغل جدید با شرایط عالی و… استرستان را کنترل کنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید.

منبع: افسردگی شغلی چیست و راه‌های درمان آن کدامند؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی