استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

شغل خیاط و چرخکاری

شغل خیاط فقط برای ایجاد خلاقیت نیست و اگر این شغل را بصورت حرفه ای ادامه دهید، مسیری پر سود و شهرت در پیش رو دارید. مسیر خیاطی، مسیری طولانی است و ممکن است سختی هایی داشته باشد بنابر این باید پر شور و علاقه این راه را ادامه دهید و آموزش های لازم را دریافت نمایید.

مطلب مرتبط: حرفه های آموزشی شغل خیاط و چرخکار

ویژگی های شخصیتی خیاط و چرخکار

خیاط‌ ها شخصیت‌های خاص و متمایزی دارند. آنها تمایل دارند افراد واقع بینی باشند، به این معنی که مستقل، باثبات، پیگیر، واقعی، عملی و صرفه‌جو هستند.
آنها کارهای لمسی، فیزیکی، ورزشی یا فنی را دوست دارند. برخی از آنها نیز هنری هستند، به این معنی که خلاق، شهودی، حساس، گویا و رسا هستند.

علاقه نیز برای خیاط و چرخکار، بسیار مهم است، زیرا خیاطی کار یکنواختی است و ممکن است افراد در حین کار دچار رخوت و سستی شوند.

سخن پایانی

با این حال اگر شما جز خیاط‌ های با تجربه هستید و به دنبال فرصت های شغلی بهتری هستید، می‌توانید با عضویت به عنوان کارجو در کاریابی ایران استخدام، و ساخت رزومه رایگان با استفاده از سیستم رزومه ساز آن را برای کارفرمایان ارسال نموده و منتظر تماس آن ها باشید.

منبع: مجله ایران استخدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی