استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

دفتر کار برنامه نویس وب چگونه است؟

معمولاً استخدام مهندس فناوری اطلاعات یا مهندس کامپیوتر برای کار برنامه‌نویسی در محیط کاری (دفتر کار) به‌صورت حضوری یا در خانه بصورت استخدام برنامه نویس وب دورکار تعریف می‌شود.

کار او تماماً با کامپیوتر در ارتباط است بنابراین ساعت‌های طولانی پشت میز می‌نشیند. از برنامه‌نویسان در حوزه‌های مختلف کاری استفاده می‌شود و کار آن‌ها تنها محدود به شرکت‌های کامپیوتری و برنامه‌نویسی نیست.

در همه دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی، بخش‌های مختلف تولید و صنایع خدماتی، آموزشی و سرگرمی از این متخصصان استفاده می‌شود.

مطلب مرتبط: مشاغل مربوط به رشته مهندسی کامپیوتر کدام اند؟

وضعیت استخدام برنامه نویس وب

اگر آگهی‌های مربوط به استخدام برنامه‌نویس وب در تهران و سایر استان های کشور را بررسی کنیم می‌بینیم برنامه‌نویسان وب می‌تواند در سازمان‌ های کوچک و بزرگ دولتی و خصوصی به‌صورت تمام‌ وقت یا نیمه‌وقت کار کنند.

شما می توانید فرصت های شغلی نیمه وقت را با کلیک روی https://b2n.ir/u81102 مشاهده نمایید.

برخی از برنامه‌نویسان کارهای پروژه ای و فریلنسری را ترجیح می‌دهند اما برخی شرایط کارمندی را دوست دارند. برنامه‌نویسان رده‌ بالا می‌توانند به‌عنوان مشاور فعالت کنند.

نتیجه گیری
روی‌هم‌رفته بازار کار برنامه‌نویسی در کشور ما و در اکثر کشورها بازار مطلوبی است و نیاز گسترده به این حوزه مشاهده می‌شود. چراکه با گسترش روزافزون حوزه فناوری‌های دیجیتال که اکثر آن‌ها مبتنی بر کامپیوتر و وب هستند نیاز به متخصصان این حوزه بیش از پیش بیشتر شده است.

منبع: مجله ایران استخدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی