استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

وردپرس چیست؟

یکی از سیستم های مدیریت محتوای رایگانی که جهت راه اندازی یک وبسایت در دسترس کاربران میباشد، وردپرس است. وردپرس متشکل از پوسته ها و قالب هایی با تنوع زیاد میباشد که بدون نیاز به داشتن مهارت در برنامه نویسی میتوانید وبلاگ ها و وبسایت های متفاوتی را راه اندازی نمایید. به طور خلاصه میتوان گفت وردپرس یک سایت ساز متن باز تحت وب رایگان با زبان برنامه نویسی php میباشد.

تفاوت WordPress.org و WordPress.com در چیست؟
ما قرار نیست که در این مطلب به بررسی سیستم وردپرس بپردازیم. اما بد نیست که به صورت خلاصه از تفاوت این دو مورد آگاه باشید:

WordPress.org که اغلب با نام وردپرس self-hosted هم شناخته می‌شود نرم افزار رایگان و متن باز وردپرس است که می‌توانید آن را بر روی هاست خودتان نصب کنید و به راحتی وبسایت‌های مورد نظرتان را راه اندازی کنید.
WordPress.com اما برعکس است، این سیستم از WordPress.org قدرت گرفته اما اینجا خبری از هاست جداگانه نیست. همین موضوع باعث می‌شود که انعطاف‌پذیری کمتری در حین ساخت سایت در اختیار داشته باشید.

منبع: بلاگ ایران استخدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی