مهارت های کارشناس تحقیقات بازار
یک کارشناس خوب در زمینه تحقیقات بازار، معمولاً دارای مجموعهای منحصر به فرد از مهارتهای اکتسابی است که عملکرد آنها را افزایش میدهد. این مهارت ها عبارتند از:
شما می توانید مهارت ها و وظایف کارشناس تحقیقات بازار را در ادامه مشاهده نمایید.
مهارت در انجام چند کار:
در بسیاری از مواقع، ممکن است مجبور شوید همزمان وظایف مختلفی را انجام دهید. این تا حدی به این دلیل است که در انجام تحقیقات، فعالیتهای مختلفی وجود دارد و گاهی اوقات، این فعالیتها با هم همپوشانی دارند.
مهارتهای بین فردی:
زمانی که وظایف خود را انجام میدهید، باید دائماً با همکاران، تیم مدیریت و افراد غریبه در تعامل باشید. نحوه مدیریت تعاملات و روابط خود با این دسته از افراد، کلید بهره وری شما به عنوان یک تحلیلگر است.
مهارت در مقابله با فشارها:
یک کارشناس تحقیقات بازار، همیشه باید در پایان کار و تحقیق خود، گزارشات درستی ارائه دهد. تحت فشار قرار گرفتن در هنگام انجام تحقیقات بازار غیرمعمول نیست و عملکرد خوب در چنین شرایطی به حرفهای بودن شما میافزاید.
نتیجه گیری
این مهارتها میتواند در جذب سریع شما توسط کارفرما موثر باشد. پس میتوانید این مهارت ها را در رزومه کاری خود ثبت کنید و در اختیار کارفرمایان قرار دهید. برای این کار پیشنهاد می کنیم از سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام استفاده نمایید.
منبع: مجله ایران استخدام