استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

کارشناس واردات کیست؟

امروز نمی‌توانید دنیا را بدون مدیریت واردات و صادرات تصور کنید. آگهی های استخدام کارشناس صادرات و واردات و صادرات درج شده در کاریابی مجازی ایران استخدام، این موضوع را تایید میکنند. واردات کالا از یک کشور و صادرات به کشور دیگر چیزی است که به بخش بسیار حیاتی تجارت تبدیل شده است. وقتی کشوری نمی‌تواند یا قابلیت ساخت کالایی را ندارد، مجبور است آن کالا را از کشور دیگری وارد کند، به این می‌گویند تجارت بین المللی. که البته خاص یک کشور هم نیست، بلکه قدرتمندترین کشورهای اقتصادی نیز برخی از کالاها را وارد می‌کنند.

در واقع بیشتر آنچه که امروز ما از بازارها می‌خریم از صادرات واردات یا تجارت بین المللی به دست ما می‌رسد. این صنعت، صنعت بزرگی است زیرا این روزها تقریباً کل جهان درگیر تجارت بین‌المللی است. این تجارت فرایندی پیچیده است و تعدادی از افراد را درگیر می‌کند تا اجرای روان این تجارت را تسهیل کنند. یکی از این افراد، کارشناس واردات است که بر امور واردات در سطوح مختلف نظارت دارد.

منبع: بلاگ ایران استخدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی