استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

برقکار کیست؟

در زبان ساده به کسی که از سیم‌ پیچی برق سر دربیاورد، برقکار می‌گویند. اما در واقع این شغل بسیار مهم و نیازمند تخصص و مهارت بالایی است.

تحصیلات برقکار چیست؟

شما بدون لیسانس و تحصیلات دانشگاهی هم می‌توانید وارد این حوزه شوید! حتی اگر در رشته‌های دیگری تحصیل کرده باشید باز هم می‌توانید به این شغل وارد شوید. تنها شرط ورود به این حوزه، انجام اصولی کارهای عملی و تخصص در حوزه برقکاری است.
واقعیت این است که همه‌ی ما علاقه به درس و دانشگاه نداریم، ترجیح می‌دهیم کارهای فنی کنیم و سریع وارد بازار کار شویم. اما بدیهی است که اگر تحصیلات مرتبط داشته باشید به رشد سریع‌ترتان منجر خواهد شد.

شما میتوانید آگهی های استخدام برقکار را سایت های کاریابی از جمله ایران استخدام مشاهده نمایید.

 


اگر هنوز انتخاب رشته نکرده‌اید. کافی است وارد مدارس کارودانش یا فنی‌و‌حرفه‌ای شوید و پس از دیپلم، مدرک کاردانی و کارشناسی‌تان را در این حوزه بگیرید.

در هنرستان فنی‌‌ و‌ حرفه‌ای هم می‌توانید برق الکترونیک بخوانید و وارد بازار کار شوید. در مدارس کارودانش نیز رشته برق صنعتی تدریس می‌شود.

شرکت در دوره های آموزشی

همچنین اگر بدون درس و دانشگاه قصد ورود به این شغل را دارید، آموزشگاه‌ها و ویدیوهای آموزشی بسیار مناسبی در اینترنت پیدا خواهید کرد که هرچه لازم است بدانید را به شما آموزش می‌دهند. به این ترتیب شما به یک تکنسین برق تبدیل می‌شوید.
برای ورود به بازار کار و اطلاع از آگهی های استخدام تکنسین برق میتوانید به عنوان کارجو در پنل کاریابی ایران استخدام ثبت نام نموده و با ساخت رزومه در سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام کارفرمایان جویای برقکار را از اطلاعات تحصیلی و توانایی های خود مطلع سازید. اما از ما می‌شنوید، هیچ راهی بهتر از کارآموزی برای یادگیری مشاغل مختلف نیست. دیگر خود دانید!

منبع: مجله ایران استخدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی