استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

مهندس عمران
طراحی اولیه و اجرای یک پروژه عمرانی، در قدم اول نیاز به یک مهندس عمران با تجربه دارد. با کمک از یک مهندس عمران می‌توان با رعایت جوانب فنی و اجرایی طرح، نسبت به اقتصادی بودن آن نیز اطمینان حاصل کرد. شما می توانید مقاله های مهندسی عمران را اینجا مشاهده نمایید.

چگونه یک مهندس عمران شویم؟
برای این که بتوان مهندس عمران شد، نیازمند گذراندن یک سیر تکاملی در جهت تحقق هدف است. به عنوان اولین قدم برای مهندس عمران شدن، لازم است به شناخت کاملی از این رشته دست پیدا کنید تا بتوانید با اطمینان برای این کار متعهد شوید. قدم بعدی انتخاب رشته دانشگاهی عمران و گرایش‌ های مربوط به آن است.

بعد از گذراندن دوره ۴ ساله کارشناسی عمران، جهت به دست آوردن پست مدیریتی بالاتر می‌توانید در مقاطع بالاتر، این رشته را ادامه دهید. بعد از گرفتن مدرک مهندسی عمران در مقطع کارشناسی و بالاتر نیاز است جهت تقویت مهارت‌های عملی خود، دوره‌های کارآموزی را بگذرانید.

شرکت در دوره‌های کارآموزی، در اشتغال و تقویت توانمندی‌های فرد بسیار مؤثر است. با استفاده از این دوره‌ها، امکان ارتباط گرفتن با سایر افراد و مهندسان با تجربه برای فرد فراهم می‌شود. مرحله آخر برای مهندس عمران شدن، طراحی و ساخت یک رزومه حرفه‌ای و ارسال آن برای کارفرمایان و پروژه‌های ساختمانی مختلف است.

وضعیت استخدام مهندس عمران
بر اساس آمارهای مختلف در چند سال اخیر وضعیت استخدام مهندس عمران در تهران و سایر استانهای کشور رشد افزایشی داشته است. البته بیشترین آمار استخدامی مربوط به شهرهای بزرگی مانند تهران بوده است.

منبع: نامه نیوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی