استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

تدوینگری مناسب چه افرادیست؟

همان طور که خودتان هم می‌دانید این روزها محتوای ویدیویی نقش بسیار مهمی در دنیا بازی می‌کنند. مسلما ویدیو تنها به برنامه‌های تلویزیونی محدود نمی‌شود. این روزها شاهد حضور محتوای ویدیویی برای معرفی، بررسی و آنباکسینگ محصولات، موزیک ویدیوها، آموزش‌ها و همچنین تبلیغات هستیم.

مطلب پیشنهادی: Video Editing Skills

سوالی که ممکن است در اینجای مسیر ذهنتان را درگیر کند این است که آیا اصلا شما گزینه مناسبی برای شغل تدوینگر هستید؟ آیا می‌توانید آینده‌ای در این حوزه داشته باشید؟ اگر شما ویژگی های زیر را در خود دارید و به شغل تدوینگری علاقه مند هستید، پیشنهاد میکنیم پسی از مطالعه این پست، آگهی های استخدام تدوینگر را از این قسمت مشاهده نمایید. در ادامه بیشتر به این موضوع و شرایط مورد نیاز آن می‌پردازیم:

 

  • دید رنگی نرمال

همان طور که می‌دانید درصد قابل توجهی از جمعیت مبتلا به بیماری کور رنگی هستند. بیماری که در آن فرد قادر به تشخیص برخی از رنگ‌ها نیست. خب، اگر که شما می‌خواهید در این حوزه فعالیت کنید باید دید رنگی کاملا نرمالی داشته باشید. به این خاطر که یکی از وظایفتان اطلاح رنگ فوتیج‌های خام است، فرآیندی که به آن color grading می‌گوییم.

 

  • توانایی مدیریت زمان و سازماندهی وظایف

توانایی مدیریت زمان نه تنها در این صنعت بلکه در تمامی شغل‌ها به کارتان می‌آید. بخصوص، بخصوص اگر که به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار باشید. به این خاطر که باید بتوانید زندگی شخصی و زندگی کاری‌تان را از هم جدا کنید و وظایفی که بر عهده‌تان می‌باشند را سازماندهی کنید.

 

  • بروز بودن

بروز بودن شما در شغلی که دارید برگ برنده‌تان است. فرقی نمی‌کند یک نجار، پزشک یا تدوینگر باشید. به این خاطر که پیشرفت تکنولوژی و علم باعث شده هر روز با چیزهای جدیدی روبرو شویم. مسلما هر چقدر که این کشفیات جدیدتر باشند بازار هم بیشتر خواهان آن خواهد بود. اگر از جمله افرادی هستید که اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنید، طرفدار سخت افزارها و سیستم‌ عامل‌های جدید هستید و یک جورهایی خودتان را Geek می‌دانید پس این شغل مناسب شماست. 

منبع: ایران انجمن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی