استخدامات ایران

  • ۰
  • ۰

تخصص های مهندسی عمران

چند نمونه ‌از تخصص‌ های ویژه‌ این رشته، مهندسی سازه، مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی آب، مهندسی مواد ساختمانی، مدیریت پروژه، مهندسی راه، مهندسی محیط زیست و... است.

مهندس عمران موفق چه کسی است؟

یک مهندس عمران موفق همیشه سعی می‌کند مفاهیم پشت هر بحث را درک کند. فعالیت‌های فوق برنامه‌ای را انجام بدهد که با رشته‌اش مرتبط است و به بهتر شدن کارش کمک می‌کند. وی تمرکز خود را بر روی مقررات و آیین‌نامه‌ها می‌گذارد و به خوبی آن‌ها را می‌آموزد. همچنین بزرگترین نرم‌افزار مربوط به رشته‌ی مهندسی عمران را یاد می‌گیرد تا به موفقیت بیشتری نسبت به دیگران برسد. مهندس عمران موفق کسی است که اوقات فراغت خود را نیز به کار در یک شرکت مهندسی یا زیر نظر هر متخصصی می‌گذراند و به این شیوه کارآموزی می‌کند. وی کتاب‌ های مهندسی عمران و فیلم‌های آموزشی و سایر منابع مربوط به شغل خود را جمع‌آوری و مطالعه می‌کند.
اگر فردی می‌خواهد یک مهندس عمران موفق بشود باید بداند که تجربه حرف اول را می‌زند پس نباید از شکست‌ها و نواقص کار ناراحت بشود. درنهایت مهندسی در کار خود موفق خواهد شد که در زمینه‌ی کارایی هزینه هم خبره باشد و از هزینه‌های مربوط به کار خود آگاه باشد.

سخن پایانی

شما نیز اگر به ‌دنبال شغل مهندس عمران با حقوق بالا هستید می‌توانید به کاریابی مجازی ایران استخدام مراجعه کرده و آگهی های استخدام مهندس عمران را جستجو نمایید. پس از مطالعه شرایط می توانید از طریق سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام برای خود رزومه ای حرفه ای ساخته و برای کارفرمایان ارسال نمایید.

منبع: الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی